30/4/09

MES DE LA PISSARRA DIGITAL

Seguim amb les activitats que s'estam realitzant amb la recent estrenada pissarra digital. Les meves companyes, na Lola i na Cata, tutores d'Educació Infantil 4 anys, estan realitzant un treball sobre el pintor Joan Miro. Després de veure diferents quadres d'aquest pintor, l'activitat ha consistit en confeccionar un quadre amb els símbols que utilitzava Miró, llavors podien completar la producció amb produccions pròpies i havien de triar un títol. Genial!!
Enhorabona al.lotes! Quin domini dels fillets amb una eina que utilitzen pràcticament fa dos dies.

5 comentaris:

Sther ha dit...

Us han quedat d'allò més bé. Felicitats als artistes!

Gemma Tur Ferrer ha dit...

Àngels,

Per Eivissa et seguim molt!
Crec que aquest moment que vivim és un bon moment de canvi en tots els sentits que hem d'aprofitar i no deixar passar.
El gust és meu de seguir-te pel teu bloc!
Moltes gràcies pel teu comentari!
Gemma

Anònim ha dit...

ei, quin programa utilitzaveu per fer aquesta activitat de miró?

Àngels Pons ha dit...

Hola Anònim:
El programari de la pissarra digital. Noltros tenim una Ebeam, però crec que aquesta activitat està feta amb Smart Notebook que tot i ser el programari de les pissares Smart també va bé per utilitzar amb aquestes... ara estem fent proves per veure quin ens agrada més.
àngels

ideesmagistrals ha dit...

Veig aquestes coses i només tinc ganes que a la meua escola arriben d'una vegada les PDI. Què bonic que queda!

Ah, tinc un premi al meu bloc que us està esperant: http://ideesmagistrals.blogspot.com/2009/06/premi-gracies-el-teu-bloc-es-genial.html