21/6/09

PREMI ELABORACIÓ PROPOSTES PEDAGÒGIQUES


Uf! El final de curs em té presonera i quasi no puc guaitar al blog :-(
Tot i així m’agradaria compartir amb tots voltros una notícia que m’ha alegrat moltíssim.
Les meves companyes i jo hem aconseguit un premi!!!
La cosa és que la Conselleria va convocar un premi per a l’elaboració de prospostes pedagògiques basades en experiències educatives i ens vam animar a participar-hi. Vam presentar el treball realitzat a Educació Infantil sobre les Tics: El racó de l'ordinador, la utilització dels blogs, els contes, el Follet Frederic…
I mira per on, hem obtingut un segon premi! Ja estem mirant de com celebrar-ho :-))

Ara que falten molt pocs dies per acabar el meu pas pel Cp Castell de Santa Àgueda crec que és la millor forma d’acabar. Em queda un gust molt dolç a la boca i la certesa d’haver treballat amb mestres de gran valia professional (açò ho sabia encara que no haguéssim guanyat :-))

Enhorabona al.lotes!!

Àngels

10 comentaris:

Ger Carreras ha dit...

Enhorabona a totes, us ho mereixeu!

Gemma ha dit...

Enhorabona a totes!!!!
Ens ho contareu perquè aprenguem tots de valtros?
Molta sort i bon estiu!

Gemma
Eivissa

Sàlvia ha dit...

Fantàstic! Mua! Felicitacions! Un xin-xin en cava per a brindar per vosaltres. S'ho mereixeu de debó i m'alegra moltíssim.

Besadetes

Anònim ha dit...

Enhorabona!!!! Estic molt contenta per aquesta bona noticia i també perque poguem gaudir i aprendre de la vostra bona feina!! Una besada,

Helena

Cosme Garrell i Guiu ha dit...

Moltes felicitats sens dub te ho mereixeu

R@cons ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris.
àngels

Estrella ha dit...

Coneixent el teu treball al bloc era normal que guanyàreu un premi com aquest. La meua sincera enhorabona a tu i a les teues companyes!

Fora d'hores. ha dit...

felicitaAAAAAAaats!!!!!
Rosa

Fora d'hores. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
R@cons ha dit...

Hola Estrella i Rosa.
Gràcies per les vostres felicitacions.
àngels